18 februari

Det har vart så härligt väder idag med solsken och ca 4 grader varmt. Dagen har gått bra men samtidigt var jag glad när den var över. Efter maten gick jag en promenad och nu sitter jag och kollar på Greys.

När jag var ute och gick kom jag att tänka på en sak ifrån NY. Det var på morgonen och vi skulle med flyget hem till Chicago.
Fia - Sandra det är hål i din väska och nu ligger mitt pass någonstans.
Jag letar efter hålet men hittar inget.
Fia - Men jag måste få ut mitt pass.
Jag öppnar ytterfacket och tar ut passet..
Jag - Det här du letade efter?

Men nu ska jag inte bara hänga ut Fia. Jag fixade lunch i helgen men visste att jag inte skulle få med mig allt ner på en gång. Så jag tänkte vara smart (lat) och bara gå en gång. Så jag slängde vattenflaskan nedför trappan. Smart för vattenflaskan tållde inte riktigt det fallet och det var vatten överallt..

Det är så lätt att vara efterklok!



Barnavdelningen på Ikea.


P har insett att hon ser sin egen skugga


Hårbollen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback