17 februari

Jag har namnsdag idag :)

Idag hade vi Playdate hos Melanie och barnen lekte på bra. Jag hämtade upp lilla henry från hans nap och gav han hans mat. Att man kan bli så glad av en liten bebis. Han är så otroligt söt. Men när min lilla prinsessa borrar in huvudet under min haka och lägger armarna runt om halsen så kan jag inte göra annat än le. När min stora prinsessa springer emot mig med öppna armar efter skolan. Hur ska jag kunna lämna det? Familjen har vart i kyrkan ikväll så jag passade på att gå på en promenad och det fick bli en timma. Jag har blivit lite besatt av min stegräknare på Ipoden så den är alltid på nu. Så ikväll gick jag ca 8000 steg. Inte illa!

Fick hem kläderna ifrån forever idag. Jag förstår inte varför jag tillverkar genomskinliga kläder. Så jag ska lämna tillbaka träningsbyxerna jag beställde men allt annat passade!

Nu kollar jag på American Idol och väntar på Cougar Town sen blir det en bok och sängen :)

Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback