14 februari

Grattis på alla hjärtans dag!


Igår blev det först en promenad och sen skype med familjen. På eftermiddagen åkte jag, steffi och melanie till Ikea där jag köpte kaffe och godis och åt en god middag.
På kvällen åkte vi hem till mig och såg The Stepfather och den var helt ok.

Idag har det inte hänt nånting och klockan är snart halv 2. Jag har skypat lite med pappa och nu ska jag gå en promenad. Senare ikväll ska vi på middag hos mormorn och morfarn.
Familjen blev glada över sina presenter och jag fick en chokladask och ett sött kort :)

Hur har ni det hemma? :)




Kommentarer
Postat av: Elin o Jacob

Heej, Sandra.

Skickar en hälsning från Farmor o Farfar där vi har varit några dagar nu, ska åka hem idag!

Vi har spelat mkt kort och vi har varit på en lång promenad! Jacob har hjälpt farfar att skotta snö på altanen.

Ha det bra,

Kram :)



2010-02-16 @ 16:28:56
Postat av: liselotte

hahah den bilden vill jag ha inramad på min vägg!!

2010-02-17 @ 01:51:27
Postat av: Anonym

haha man måste ju bjuda på sig själv, speciellt på barnavdelningen på Ikea :P

2010-02-17 @ 21:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback