13 februari

Jag kom precis hem ifrån bion, vi såg Valentines Day. Förväntningarna var inte så höga för med så många kända människor som det är i den kunde den vara bra eller ett skämt. Den var bättre än bra, vad vi skrattade. Den är mer än sevärd och det var en riktigt bra film.

Dagen började med ett Bosu pass på gymmet. Denna gången var det med armar så mina spagetti armar lär göra ont imon. Jag gillar verkligen det passet och det är tufft! Efter det kom lillan hem igen så jag fick passa henne i några timmar medans mormorn åkte iväg på en lunch.

Vi har en liten tävling när det gäller OS. Alla väljer ett land var och har ditt land fått mest medaljer vinner du. Så nu är OS igång..Tragiskt det som hände! Sånt som inte får hända. Hoppas att säkerheten på den banan blir bättre tills allt drar igång. Lika tragiskt som att Alexander McQueen är död..

Nu ska jag sova och imon ska jag ha sovmorgon och njuta av att det är lördag :)

Kommentarer
Postat av: Farfar

Hej Sandra.

Kul att läsa att även ni har fått snö. Här har det snöat lite idag så nu har vi ung. 1m djupt på altanen. Inte så himla kul. Häromdagen pulsade vi i knädjup snö ner till Vättern. Fina isstatyer och is som täckte nästan hela sjön. Idag har det blåst så nu har nog den mesta isen brutits upp. Tyvärr blir det nog en sen vår. I morgon är det "Alla Hjärtans Dag" och då tänker vi på dig och skickar en bamsekram. Vi mår bra och hoppas att du oxå gör det. Ha kul och var rädd om dig!

2010-02-13 @ 19:20:35
Postat av: Pappa&Ann-Sofie

Hej på dig gumman,

Idag är det ALLA HJÄRTANS DAG och det hade varit mysigt att ha dig här.Men vi hoppas att du får en bra dag.Vi tar igen det nästa år, många kramar från oss.

2010-02-14 @ 10:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback