10 februari

Jag antar att jag sover djupt eftersom jag inte vaknade av jordbävningen inatt. Ni läste rätt! Dom flesta pratade om det och frågade om jag vaknat, det har stått i tidningarna och pratats om på nyheterna. Som tur är var den inte så allvarlig. Dagen har gått bra och jag tog fram min envisa sida och tog med lillan i barnvagnen till Melanies hus där vi hade playdate. Det var ju en promenad i sig och det var inte jätte kul att trampa runt i snön på de ställen det inte var plogat. Men jag fick min promenad och hon fick sin lekstund. I eftermiddags har det lagts pussel, målats och badats. Nu har jag kollat på tv en stund och köpt hem lite nya saker ifrån Forever och nu är det dags för sängen och boken - The Last Song.

Måste bara tillägga att jag redan nu börjat fundera på hur sjutton jag ska få hem mina saker...Återstår att se!!
Antar att min Pappa kommer säga - men shoppa inte så mycket då? Yeah right..


 


Jag längtar efter sommaren, Navy Pier, IL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback