29 DECEMBER

Nu börjar året 2010 ta slut. Det har flugit iväg lite för fort. Den 4e januari har jag vart hemma i 9 månader och då har forhoppninsvis en minifreja ploppat ut (håll ut jossan, nu är det bara 3 dagar kvar av året).

Men det är mycket som hänt detta året. Jag spenderade mina sista underbara månder i USA och hann åka till NY och fira nyår där med tjejerna, åka till Florida med värdfamiljen och sen kom mamma på besök och sen bar det av hemmåt. Väl hemma har allt flytit på och sommaren spenderade jag lite för mycket på mina arbetsplatser och sen var det dags att sätta sig i skolbänken igen. Nu sitter jag här i min egna lägenhet och ska snart börja min andra termin på högskolan. Jag trivs!

Idag har jag vart ledig och dagen har spenderats på gymmet med Malin och sen har mamma vart här. Vi har hunnit färga håret, laga mat och jag har även låst ute oss. Sprang upp och ner ifrån tvättstugan och glömde dom på golvet. Räddaren blev pappa som hade extra nyckeln med sig :)

Imon är det jobb som gäller igen mellan 7-14.30 sen ska jag fixa det sista inför nyår och kanske träna också.

Have a great day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback