26 DECEMBER

Idag har man rätt att vara seg även att det inte blev alltför mycket igår. Först var det jobb mellan 7-14 sen hem och förbereda för kvällen innan tjejerna kom runt 18 tiden. Här spelades det spel, skrattades och hade det riktigt trevligt. Väl ute var vi på Sliver där det var lite för mycket folk. Men man kan ju inte räkna med annat på juldagen. Det var en bra kväll helt enkelt men som vanligt har vi roligast tillsammans på förfesten. Idag snoozade jag lite för länge och nu sitter jag i soffan och kollar på nån konstig serie. Det går ju inget bra på tv vid den här tiden. Ett bevis på att jag kanske borde ta tag i plugget istället men det är min lediga dag så jag ska nog njuta av den till max istället.

Imon är det jobb igen mellan 7-13 sen tänke jag träna och kanske ta en sväng på stan. Efter det blir det lagmys ute i habo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback