24 DECEMBER

God jul allihoppa :)

Idag är ju dagen med stor D för mångal Själv har jag fortfarande ingen julskänsla och just nu sitter vi i bilen påväg till mormor och morfar. Ni som känner mig vet hur jobbigt jag tycker detta är. Hatar att åka bil i detta vädret!

Igår hade vi det jätte mysigt hemma hos pappa där vi åt gott och spelade julspelet och bytte juklappar. Jag fick massa bra och nödvändiga saker till hemmet :)

Idag har vi vart ute hos farmor och farfar och firat med släkten där ute och sötast var min kusin som är 3 år som ställde sig framför pakethögen och sa - vilka är mina? Hallå vilka är mina? farfar var elak nog och sa - tomten vet ju inte att du är här så det kanske inte blir nog till dig i år. Ni skulle sett hans min. Stackarn! Men han fick mest såklart och var så glad och nöjd som barn ska vara på julafton :)

Imon blir det jobb mellan 7-14 och det är första gången jag jobbar på julen så det ska bli rätt mysigt faktiskt. Sen blir det hem, sova en stund och fixa iordning allt innan mina partyglada vänner kommer :)

Ha en bra julhelg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback