21 DECEMBER

Hallå i kylan :)

Idag fick jag för mig att börja blogga igen. Det kommer väl bli som innan - berätta vad min dagar innehåller.
Nu har jag ju äntlitgen flyttat och idag har jag bott här i 3 veckor. Allting har gått jätte bra och jag trivs vekligen. Det är så skönt att ha så nära till skolan, stan och till allt egentligen. Sen har det självklart vart ett stort prov också för nu står man på egna ben och ska klara sig helt själv men ett år i usa gjorde mig rätt förberedd. Im on my own now!!

Skolan går också bra och den nya kursen började för två veckor sedan - politisk kommunikation. Om jag ska vara ärlig så förstår jag inte riktigt vad den går ut på men en sak har jag lärt mig att politik är så mycket mer än vad man tror. Den fortstätter efter jullovet och sen är det tenta i slutet av januari. Så det är bäst att njuta nu för om nån vecka är man fast i tentaplugget igen.

Nu har jag jullov men eftersom klasskompisarna har åkt hem, vännerna här jobbar så tänkte jag också jobba. Så det var jobb igår och desamma idag och imon. Har vart uppe sen 8 för jag har tvätttid idag. Så det har blivit massa spring upp och ner, en promenad och sen har jag städat lägenheten.

Så det var en liten update. Vi får se hur det går denna gång, om jag fortsätter skriva.
Ha det så bra och det kommer upp lite bilder på lägenheten snart!! :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kul att du har börjat blogga igen, just den dagen jag tittade förbi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback