28 augusti

Insparken är i full gång men ikväll har jag bytt ut den blå overallen mot vanlig klädsel och en kväll med tjejerna. Att berätta allt vi gjort kommer aldrig gå så jag drar det lite snabbt:

* Haft upprop - fejkat av 2or och 3or (Vi gick på det)
* Blivit indelade i olika fadder grupper - Sagan om ringen
* Haft föreläsning
* Sjungt
* Tryckt in 100 studenter på Waffis
* Festat loss
* Dansat på kåren
* Spelat Caps och Beer Pong
* Lekt lekar
* Haft sjukt kul!!

Nästa vecka fortsätter insparken och på torsdag är det slutsittning och veckan där efter är allvaret igång.
Jag trivs som fisken i vattnet och utbildningen, kompisarna och lärarna känns jätte bra :)

Nu ska jag åka in och träffa tjejerna. Det blir fest för deras del men en lugn kväll för min eftersom jag ska jobba imon 6-14.30.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback