2 augusti

Nu skulle jag egentligen vart på jobbet men istället har jag tillbringat 3 dagar i sängen. Detta var nog beviset på att kroppen inte skulle klara av alla dessa jobbveckor, 3 jobb och att jobba dubbelt. Jag satt precis och räknade på det och på 83 dagar kommer jag ha jobbat 67 dagar och hälften av dem är dubbelpass. Det är lätt att vara efterklok. Så jag kan säga att detta var första och sista gången jag tackade ja till så här mycket jobb!

Jag har knappt fått i mig nån mat, kroppen har inte orkat nåt och jag har bara mått illa..Nu sitter jag och kollar på Wallander med mamma.

Jag hoppas att jag mår bättre imon så jag kan gå till jobbet! Jag borde vara glad över lite ledighet men det här är inte kul alls.

Hoppas allt är bra med er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback