16 augusti

För tillfället sitter jag här och halvsover med en stor filt. Vad hände med sommaren? Jo den jobbade jag bort. Nu är jag äntligen klar med alla mina jobbveckor, dubbla pass och allt som hör till. Imon jobbar jag på Lindis och sen är jag ledig tills söndag v.35. Men på tisdag börjar skolan :)

Imon blir det som sagt jobb mellan 7-11 sen gymmet med Fia och förhoppningsvis en lunch. Sen blir det jobb igen mellan 16.30-20.30! På onsdag ska jag äntligen till frisören. Det ska bli skönt att bli av med utväxten men innan det blir det gymmet med Emelie. Dessa lediga dagar ska jag hinna träffa alla jag inte hunnit träffa på senaste. Jag tänkte försöka ha ett liv igen!

Nu ringde Emma på skype. Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback