10 augusti

Jag hinner verkligen inte uppdatera när jag jobbar så mycket men nu är jag redan inne på sista arla veckan och sista jobbveckan för sommaren. Jag jobbar varje dag fram tills tisdag nästa vecka och sen är jag ledig en vecka innan skolan början. Just det jag ska börja plugga. Jag kom in på Media och Kommunikation så nu vet jag vad jag kommer göra i 3 år. Det känns lite konstigt samtidigt som det känns hur bra som helst. Så nu återstår det att se hur livet är som student :)

Idag jobbade jag på Arla och efter det åkte jag ner och gymmade med malin. Man känner att man inte riktigt orkar ge så mycket man brukar nu när man redan tröttat ut kroppen så mycket efter allt packande på Arla.

Nu gör jag det jag längtat efter..Sitter framför tvn och här kommer jag sitta tills det är dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback