28 april

Nu har jag gått bredvid på jobbet i två dagar. Det går bra men det är väldigt mycket att lära sig men så är det ofta när man är ny. Det är skönt att dom man jobbar med är så himla snälla och hjälpsamma. Jag kommer trivas med dem och jag hoppas att jag kommer in i det förr eller senare!! Jag går kväll idag och imon med sen är jag ledig fram till v.22 så jag hoppas att det dyker upp något.

Helgen var riktigt bra. Det började med att jag och Emelie gick på Johns pass som var riktigt bra, jag ska försöka gå den här veckan också. Vi tog tåget runt 7 tiden och när vi kom fram mötte Liselotte upp oss och vi satte oss på en ute servering och tog ett glas vin och satt och pratade ett bra tag. På lördagen var vi på stan nästa hela dagen och hittade tillslut en plats på en uteservering där vi åt lunch. Det var sånt härligt väder så vi hade verkligen tur. På kvällen åkte vi hem till Lowisas bror där vi förfestade och sedan drog vi oss ner till avenyn där vi var ute allt för länge. Vi hamnade t om i ett bachelor sällskap men det var riktigt trevligt. Det var en bra helg :)

 

Nu sitter jag och kollar på Top model men hade hoppats på att både 90210, The Hills och Life Unexpected hade kommit upp men jag antar att det kommer imon.
Det blir förresten inget Oslo av flera anledningar men det känns bra och vi har sagt att vi tar en helg på Liseberg i sommar istället. Så i helgen måste jag verkligen plugga eftersom boken används av min bror nu så förlorar jag en vecka. Men det är ju hans bok så det är klart :)

 

Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Men om du bara är 20, hur kan du dricka alkohol på uteställen då? Är lite nyfiken bara!

2010-05-02 @ 11:40:32
Postat av: sandra

Jag är 21 och bilden är taget på ett ställe i Göteborg!!

2010-05-23 @ 21:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback