23 april

Just nu sitter jag och försöker plugga. Jag fick lite frågor igår så det känns bättre. Vid 4 ska jag in till stan och träna och efter det tar jag och Emelie tåget till Göteborg där vi ska möta upp Liselotte. På lördagen blir det stan hela dagen och på kvällen kommer Lowisa. Det ska bli så himla kul att komma iväg över en helg.

Jag fick mitt sommarschema igår och kommer jobba varje dag i 8 veckor men enbart 4 timmar om dagen. Dåligt kan man tycka vilket jag gjorde först men nu har jag insett att det är bra. Jag kommer ju fortfarande ha ett liv och träffa vänner innan eller efter som har semester. Helst hade jag jobbat 8 timmar per dag.
Ne nog på klagande för det här kommer bli bra!!

Ha en bra helg :)


Kommentarer
Postat av: sanna

vart ska du jobba?? :)

2010-04-24 @ 01:16:45
Postat av: Sigrid

Oh, vad skönt att höra. Ska själv inte bo i chicago utan 45 minuter utamför i Round lake, ska ta hand om 3 barn, en kille på 9 och två tjejer på 4, känns bra nu och jag längtar så!



Åkte du hem tidigare eller följe du hela året?

Postat av: Sigrid

Jah, då har jag ju lite att se fram emot! Inte för att jag inte gjorde det innan men ännu mer!



Något tips du har för en blivande au pair?

2010-04-26 @ 08:38:41
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback