20 april

För tillfället går saker lite för bra. Men som Karin sa så ska jag hellre njuta av turen än att tro att nåt dumt lurar bakom den! Just nu sitter jag och dricker kaffe och kollar på Life Unexpected och efter det blir det plugg. Jag ska nog ta en sväng förbi ED på torsdag och kolla om Anita har några instuderingsfrågor.

Imon ska jag på ett möte i Habo med Vikariepoolen och efter det blir det ett Stationspass på friskis. Pappa hittade förresten en som säljer sitt friskiskort pga av flytt. Så jag ringde och vi ska ses på söndag eftermiddag och fixa allt. Det var allt och det gäller fram till oktober vilket är riktigt bra för då kan jag bestämma om jag vill vara kvar där eller byta gym.

Som det ser ut nu är Nick och dem fortfarande kvar i Chicago och jag vet inte när dom kommer iväg men deras semester och planer har redan förskjutits så jag vet inte om det blir nåt Oslo nästa helg. Men jag håller tummarna att dom kommer iväg :)

I helgen blir det Göteborg. Jag älskar när man göra såna här impuls resor. Det blir jag, liselotte, emelie och lowisa. Jag måste försöka hålla i pengarna men det är alltid kul att bara vara där :) Jag hoppas att det blir fint väder så man kan sitta på nån uteservering och bara prata och umgås.

Laguna Beach 2009

Kommentarer
Postat av: malin

JA chicago verkar suuper nice (: men åkte du inte till USA i maj 09? varför kom du hem redan nudå? :O



Jag är suuuuper taggad på att åka! haha, är dock 4 månader kvar, men antar det går fruktansvärt fort (: hittat 4-5 st som också ska dit i Juli/augusti, och det känns ännu roligare då :D



finns det mycket shopping"malls" osv där? :D

Postat av: malin

Jaha, vad tur att du hann med det då (: så man kan inte göra högskoleprovet utomlands? jag vill nämligen okcås göra det :s men lär ju inte gå då?



Jahaaruuu, ja jag vet att Evanston ligger jätte nära mig, klassas väl som Malmö typ, och där låg det hur mycket saker som helst iaf :D



men förhoppningsvis blir mitt år finnemang! :D

2010-04-21 @ 11:13:40
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Åh, har du varit au pair i usa, eller är du au pair där nu, förstår inte riktgit :P



Har du ngn fint att säga om shicago/områdena runt om? Ska dit i sommar och börja mitt au pair år och det skulle vara lite kul med tips vad som finns att göra :D

2010-04-21 @ 18:00:43
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: malin

Ja evanston verka super fint (: har din kompis någon blogg? så kan man ju fråga henne lite om hon vet mycket människor och sådär runt omkring (:

2010-04-23 @ 12:20:31
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback