2 april

Det ar redan april..sjukt!

Igar akte vi ner till Chicago for att ga pa The science and industry museum. Det var kul och intressant att se och barnen hade kul. Jag holl pa att svettas ihjal i mina klader. Det var 29 grader och luften ar sa kvav har sa det blir varmare och ackligare. Pa kvallen gick jag och Bianka pa bio och sag The last song och Hot tub time machine. Den forsta var rikigt bra och den var nastan exakt som boken. Den andra har jag inte sa manga asikter om faktiskt men Nick var med och han gillade den for den var exakt som gamla amerikanska 80 tals filmer.

Idag har jag shoppat loss och fixat en massa och sen traffade jag Bianka en svang.
Det har vart sa skont vader och det ar sa harligt att ga ut utan jacka och ha pa sig flip flops igen.

Det ar paskhelg och har firar man pa sondag sa vi ska ut till min vardmammas farbror som bor en bit bort dar det blir mat och barnen ska leta efter paskagg. Kommer vara konstigt att fira annu en hogtid borta for allt ar sa annorlunda. Glad pask allihopa och ha en riktigt bra helg :)

Jag vet att det vart daligt med bilder pa senaste tiden men jag har helt glomt bort att ladda upp dem pa denna datorn. Jag lovar att det kommer nagra efter pask sa ni far se hur sota tjejerna ar i sina klanningar :)

Glad pask!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback