19 april

Jag har precis ätit frukost och tänkte snart sätta mig ute mot husväggen och hoppas på lite värme :)
Resten av dagen måste bestå av plugg och sen en promenad.
Helgen har vart riktigt bra. I fredags var det som sagt After Work med tjejerna och det var lika trevligt som vanligt och sen kom Liselotte förbi och vi kollade på Johan Falk. Nu är jag lika fast i det som alla andra!! På lördagen tog jag det lugnt här hemma, pluggade lite och sen på kvällen åkte jag till Danni där vi åt tacos och kollade på ännu en Johan Falk. Sen gick vi till Centrum där Hampus band spelade, dom var riktigt bra!
Den här veckan kommer bestå av plugg och ännu mer plugg. Det går bra men det är svårt att läsa in en hel kurs på bara nån vecka utan att riktigt veta vad man ska lägga ner mest energi på. Jag ska försöka få tag på lite inlärningsfrågor för det brukar alltid underlätta. Engelska har jag också börjat med men engelska B går ju mest ut på att läsa en text och sedan förklara vad den handlade om. Det är bara att ta tag i detta så bra det går helt enkelt.
Ne nu ropar solen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Joel kinnaman är bara för snygg i filmerna!

Du måste se i skuggan av värmen, ( tror den heter så) där han är en riktig darling!!!

Sitter med mitt visum nu!! sjukt mkt onödigt o fylla i känns det som!!!

2010-04-19 @ 12:25:55
Postat av: malin

Hejhej! jag åker till Chicago i sommar som au pair (: såg att du varit iväg ett bra tag däremot, du ska snart hem va? men hur är det i Chicago? skoj? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback