16 april

Ända sen jag kom hem har det nästan vart fullt upp och saker att göra varje dag men nu har det lugnat ner sig lite och denna veckan har jag pluggat så mycket jag hunnit (läs orkat). Det gäller ju att hitta orken igen. Har man vart ifrån skolan så länge så blir det lätt så. Men jag ska ta tag i detta! Malin kom hit runt 10 idag och då var vi ute och gick i en timma, det var skönt att gå men det var lite små kyligt idag så det var skönt att komma in efteråt.
Nu har jag precis kommit hem ifrån Åtta Glas där jag vart på After Work med tjejerna och snart kommer Liselotte förbi och vi ska ha en Johan Falk kväll :)




Ibland blir jag så trött på mig själv för jag har inget stop. Jag har alltid vart en godismänniska och jag säger aldrig nej. Istället tänker jag - men jag tränar ju så det jämnar ut sig. Och visst gör jag det men jag går ju aldrig plus med träningen för det blir ju alltid plus minus noll hela tiden. Oavsett vad andra säger så bryr jag mig ändå om vad jag stoppar i mig för förr eller senare sätter det sig..rejält!! Men efter ett år i USA så känner jag mig rätt äcklad och vill verkligen ta bättre hand om mig själv. Men jag måste ju inse detta också och börja men det är ju det som är svårt.
Jag ska men jag ville bara skriva av mig lite. Så nu ska jag njuta av min hemmakväll påse och förr eller senare ta tag i mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback