15 april

Vilket härligt väder det vart idag. Efter frukosten gick jag en promenad i skogen. Jag har verkligen saknat att göra det. Det är klart att USA har grönt och skogar också men inte där jag bodde. Efter det körde jag min träningsvideo och efter det satte jag mig ute i solen och pluggade. Det blåste en hel del men det var ändå skönt.
Nu sitter jag och kollar på hockyn och efter det ska jag sova. Jag är så himla trött för jag sover inte på nätterna. Imon kommer malin ut runt 10 tiden och då ska vi gå en promenad och runt 12 blir det en promenad med fia. Sen lite senare är det dags för en after work med tjejerna.
Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: sanna

vad är det för träningsvideo?? :)

2010-04-16 @ 08:13:06
Postat av: sandra

Jillian Michaels träningsdvder. Jag har sex st men nu kör jag en som heter 30 day shred. Den är riktigt bra faktiskt :)

2010-04-16 @ 12:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback