11 april

Det kanske är dags för ett inlägg ifrån Sverige. Här hemma är allt bara bra och man brukar ju säga - borta bra men hemma bäst. Det stämmer verkligen. Men USA kommer alltid ha en plats i mitt hjärta och alla personer där. Just nu sitter jag och skriver med C och det går inte att beskriva hur mycket jag saknar dem! Jag hade kunnat åka tillbaka direkt bara för att få krama om dom igen.

Ända sen jag kom hem har det vart fullt upp. Jag har försökt att träffa så många som möjligt! Det mesta är som vanligt här hemma men det är klart att saker har förändrats. Jag trodde inte att jag skulle komma in i detta livet så snabbt igen men konstigt nog gick det fortare än jag trodde. Jag har fått sommarjobb på ett äldreboende där både Fia och Danni jobbar och allt annat rullar på.
Nu sitter jag och kollar på Wallander och ska sedan sova. Jag sover ju som bara den men har ännu inte fått jetlag.
Jag uppdaterar mer en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: sara

ar du redan hemma??? varfor akte du hem tidigare???

2010-04-12 @ 03:24:40
Postat av: sandra

Jag åkte hem tidigare för att göra högskoleprovet så det blev bara en månad tidigare och jag avslutade programmet och allt ändå :)

2010-04-12 @ 20:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback