9 september

Halva veckan har gått och fick igår reda på att jag ska jobba på fredag också. Eftersom jag inte jobbar så mycket jag högst ska jobba kan dom slänga in mig när dom vill. Om jag kan såklart. Idag har vi varit i affären, tankat, tvättat och när lillan sov kollade jag på Step up 2, grymt bra film och jag vill också dansa. När vi var i affären pussade ja lillan på kinden och så tittade hon på mig sen pussade hon mig tusen gånger om. Hon är så himla söt och jag vet att detta är för tidigt att säga.. Men hur ska jag kunna lämna henne? Nu vaknade hon nyss och sitter och leker på golvet och vi ska snart gå till skolan och hämta upp Claire :)

Om 5 timmar sitter vi där, om 5 timmar kommer vi se henne, om 5 timmar ser vi BRITNEY SPEARS :D
... och det ryktas att Jordin Sparks är förband!

You don’t like me, I don’t like you, it don’t matter
Only difference, you still listen, I don’t have to
In one ear and out the other, I don’t need you
Your words don’t stick, I ain’t perfect, but you ain’t either


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback