8 september

Tröttare människa får man leta efter. Eller jag tar tillbaka det där för det finns det säkert. Eftersom det har varit lång helg har det blivit allt för sena kvällar och allt för sena mornar vilket alltid slutar med att jag inte somnar dagarna efter så därför är jag trött idag. Morgonen innebar stress och stress, hon skulle göra läxan hon glömt i helgen, äta samtidigt, absolut inte ha på sig vad mamman tagit fram. Ville jag också gå till skolan med kläderna jag somnat i dagen innan? Vi hann iaf.. Trodde jag! Glömde hennes lunch så det var bara att springa tillbaka och vi hann precis innan sista ringningen gick. Jag och lillan åkte till banken där vi satt ett bra tag men nu verkar allting ha löst sig. Än har inget skett på kontot men jag hoppas att det gör det dom närmaste dagarna.

Efter att jag slutat tog jag en power walk och sen bänkade jag mig framför tvn. Det var 90210, Melrose Place & 10 things I hate about you. Jag erkänner att jag är en serie nörd. Men det är bra :)

Nu blir det sängen, hoppas jag somnar.
Ha det så bra där hemma :)

Och om nån vänlig själ kan köpa den där rosa mys halsduken från gina och skicka med min pappa så blir jag glad... Pappa fatta vinken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback