6 september

Idag är det ingen vanlig dag utan idag är det mammas födelsedag. Grattis på födelsedagen Mamma :)
Jag kan ju inte vara på plats men ett skype grattis och lite presenter kan du få ändå.


Klockan är snart halv 10 och familjen väckte upp mig innan 8. Eftersom jag var hemma runt halv 3 igår var jag inte så glad. Men jag tog mig upp, duschade och åt frukost. Nu sitter jag här och ska inte med tåget förrens om 2 timmar och har all tid i världen. Igår var vi först över på andra sidan sjön och där spelade jag flip cup. Det är nåt jag ska ta med mig hem och spela med er. Riktigt kul faktiskt men svårt. Sen drog vi oss över på andra sidan sjön ännu en gång och där höll vi till resten av kvällen. Hade riktigt kul som innan jag varit där men jag hade nog behövt en tidigare kväll eller en senare morgon. Skönt att jag åker hem själv idag och har huset för mig själv och kan sova hur länge jag vill.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback