3 september

Var på väg att skriva 3 april vilket skulle betyda att jag hade en månad kvar här.. Så är inte fallet riktigt! Hade en blogg också ja och den får vi inte glömma bort.

Idag har vi haft playdate hemma hos sara så medans barnen lekte satt jag, sara och sandra och pratade om allt och ingenting. Skönt är det och sen lyxade jag och lillan till det med donken lunch. Jag kom också på att man kan inte fråga en två åring två frågor i samma och begära ett riktigt svar. Påvägen dit sa jag.

S: Vill du äta här eller hemma?
P: Jaa.
S: Nej vill du äta här eller vill du ta med dig hem och äta?
P: Jaa.
S: Vill du äta här?
P: Jaa.
S: Vill du äta hemma?
P : Jaaa
S. Men nej vill du äta här eller vill du ta med det hem och äta hemma? Vi ska fortfarande ha mcd mat men vill du äta här eller hemma?
P: Mm jaa.
Väl inne och ska beställa så säger jag att vi ska ta med oss maten så vi är påväg ut när lillan säger - jag vill äta här!

Nu sover hon iaf och jag har hunnit skypa lite med pappa. Sen skulle jag ringa min bror och hade kameran igång och Daisy får syn på sig själv, börjar skälla och tittar jättekonstigt på hunden på skärmen. Hon fattade inte att det var hon! Jag sitter och kollar på OC och drömmer mig tillbaka till LA och den veckan. Varje gång jag hör OC låten så blir jag helt till mig. Jag har varit där!! Helt sjukt men sant.

Idag är det min sista jobbdag sen är det helhelg från fredag-måndag. Ska nog följa med upp till lake houset och ta mig hem eller in till chicago på söndag och träffa tjejerna. Men som vanligt har jag svårt att bestämma mig.



Men oj vad hände nu då?
Denna familjen måste nog undra vad mitt fel är. Dom är borta en helg och kommer hem till en brunett sandra. Nån vecka senare äter vi middag och vid frukost kommer jag upp mellan blond igen. Vad kan jag säga?
Jag är lite av en impuls människa!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag hörde OC-låten i bilen en dag. Jag blev alldeles varm i kroppen och började nästan gråta! Haha, patetiskt. Men fina minnen är det och jag vill tillbaka. NUNUNU!

2009-09-04 @ 09:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback