29 september

Nu har hösten kommit till oss här borta och det känns verkligen. Igår var det storm och blåste som bara den, min lilla plutt blåste nästa bort. Idag tog jag en promenad med barnvagnen efter vi lämnat Claire vid skolan men det kändes verkligen i kinderna, öronen att det är höst nu. Nästan så att jag ville gå hem och ta på mig min mysiga mössa. Men det är ändå rätt mysigt, löven har fallit och allting och folk börjar förbereda sig inför halloween även att det är en månad kvar. Men jag antar att jag får vänja mig vid den här hysterin och det ska bli kul att se.

På fredag kommer Pappa och Ann-Sofie. Dom kommer HIT, hälsar på mig och det ska bli så himla kul. För 5 månader sen vinkade ni av mig på Landvetter och nu ses vi igen :) Jag hoppas och tror att vi kommer ha en grymt bra vecka!!

Har precis kollat klart på The Hills och det var så kul att se, dom gick där jag har gått, dom gick till en bar jag åkt förbi, i bakgrunden spelar musik ifrån Kristinia som jag sett live. Nu är det The City som gäller, där jag också gått och snart ska tillbaka till med mina underbara vänner. Jag gillar livet på andra sidan.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Klart att vi kommer ha en kanon-vecka!! ( om jag nu kommer in i landet ;) Ses imorron! Kram

2009-10-01 @ 10:11:57
Postat av: Maria

mina syskon, kusin o kompis lämnade NY igår för o flygatill chicago, idag går planet mot sverige med mellanlanding i NY (haha dom fick åka hit igen) o oslo innan dom landar i stockholm.



på fredag kommer mina föräldrar! galet!



hoppas du njuter av tiden ann-sofie o din roliga pappa är där! de går skiiitfort! :(



KRAM!

2009-10-05 @ 19:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback