26 september

Idag sov jag verkligen ut vilket var hur skönt som helst. Jag vaknade av att hunden gnällde runt 7 men jag somnade om som tur var. Hon har gnällt sen dess, familjen har garage sale och hon får stanna inne så våran jättebebis har gnällt ett bra tag. Nu har jag duschat och tar det lugnt framför tvn. Idag ska vi på Kings of leon. Som vi har väntat, vi bokade biljetterna i juli och nu är det äntligen dags och det ska bli så himla kul.
Igår var det dags för fest som var helt okey, dom som skulle komma dök upp när vi var tvungna att hoppa in i taxin och åka till tåget så det var inte så kul. Men vi spelade iaf beer pong och mina damer och herrar hemma, detta är något jag ska ta med hem till kära sverige. Vi hade iaf en bra resa hem och eftersom Sara är bra och galen blev den hur rolig som helst. Jag kommer sakna henne!

Men vi ska på Kings of leon. Vi ska se dom. IDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback