25 september

Så var det äntligen fredag!
Jag gick upp och fixade frukost till barnen och såg till att dom var klara tills mormorn kom och sen gick jag ner och somnade om en timma. Sen blev det nåt annorlunda - Förmiddagsbio med Sara och vi såg Fame. Den var jätte bra men lite för kort så allt hände så snabbt. Vi båda dansade ut ifrån biosalongen. Självklart blev de lite shopping efter detta och ett par snygga stövlar fick följa med hem. Ja pappa jag vill fortfarande ha mina bruna!
Efter det blev det lunch på Panera bread och framtidsplanering.

Ikväll blir det fest inne i Chicago så vi ska ta tåget om nån timma och jag funderar på vad jag ska ha på mig. Har mest vardagskläder men jag ska nog hitta något!

Imon är det dags, äntligen. KINGS OF LEON!!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jättesnygga stövlar gumman, vi tar med dom bruna!!!.Om en vecka vid den här tiden så syns vi vännen,vi längtar såååååååå efter att få träffa dig.Hoppas att ni får en kanonkväll i kväll hälsa tjejjerna. Kram

2009-09-26 @ 08:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback