23 september

Idag hade vi playdate på morgonen hemma hos Melanie med barnen. Dom lekte på lika bra som vanligt och jag fick ett sött kort på dom när dom kramas. Sötungar. Sen snodde jag med mig Sara hem på pannkakslunch som kunde gått bättre. Brandlarmet gick igång 17 gånger för det är så känsligt mot rök så Sara fick stå med tidningar i högsta hugg, öppna dörrar, hålla Daisy men vi fick pannkakor tillslut och en lagom glad Sandra. Sen blev damen ett steg blondare och det blev jätte fint :) Vi hämtade upp Claire ifrån skolan och sen åkte vi och fixa lite ärenden och sen blev det en god middag här hemma med äppelpaj till efterrätt. Nu sitter jag här med min uppgift och försöker hitta 4 liknande bilder men det går inget vidare. Bättre lycka imon :)

Nu blir det ansiktsmask och sen sova. Godnatt sverige : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback