22 september

Jag sitter här med både Elle och Vogue uppe och försöker komma fram till 2 designers med 4 plagg men hur lätt är det att välja? Håller på med min assignment som är att kolla upp 4 lika plagg ifrån 2 olika designers ifrån London Fashion week och sedan bygga om dom till egna färger och egna namn. Kanske ska köra pek metoden!

Idag har vi varit på biblioteket för att låna lite böcker och sen gå på storytime. Skönt att komma iväg och träffa lite andra barn på dagarna och hon skötte sig fint. Det var en jätte söt tjej som kröp runt på golvet, hon kröp fram till mig och satt och lekte med mina bilnycklar. En riktig sötunge :) Påminner mig om att jag skulle vilja träffa Freja, se hur stor hon har blivit och allt hon lärt sig och självklart vill jag träffa hennes mamma också!

Barnen kollar på en Dora film och jag ska fixa lite för jag tror inte jag kommer komma fram till något med assignmenten. Jag och Anna ska mötas i skolan på torsdag och jobba på det men det vore bra att ha en ide innan och modellerna så jag har nåt att jobba med.

Ikväll blir det filmkväll med Sara och Melanie, the gost of the girlfriends past!

Ha det så bra Sverigebor!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Freja vill nog träffa tant Sandra också ;) Och hennes mamma också!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback