17 september

Hur kan man vara tröttare när man sover för länge? Jag brukar sova mellan 7-8 timmar men går det över till 9, 10 så blir jag tröttare. Får inte riktigt ihop det! Morgonen var som vanligt, frukost, gå till skolan och allt dagliga. Efter det pratade jag lite med Fia om allt och inget men mest om NY. Det kommer bli jättebra!
Sen åkte vi bort till hundparken så hon fick leka av sig lite. Dom flesta har sett denna sak, hon är inte liten men hon beter sig som en jätte bebis. Ibland tittar hon på en med dom sötaste hundögonen och ser jätte ynklig ut. Vi tog bilen bort och jag fick lyfta in henne i bilen för hon vågar inte hoppa. Men väl där blev hon helt till sig och sprang så jag hade röda märken i händerna för jag höll emot så hårt. Men hon klarade sig till ingången och jag släppte henne lös. Det var endel hundar där och hon såg jätte glad ut men när dom andra hundarna gick hem sprang hon efter så jag fick så snällt springa på. Men hon skötte sig bra och sen somnade hon här hemma.
Nu har vi ätit lunch, jag har pratat med mamma och fia försökte prata med lillan vilket inte gick så bra. Hon åt soppa till lunch men hälften var på golvet, tröjan och på händerna som hon sedan satte i mitt ansikte.

Idag är det torsdag vilket innebär min första skoldag. Hoppas att kursen är bra men vill inte ha för höga förväntningar. Uppdaterar imon om hur den var. Nu ska jag ta min bok, sätta mig på altanen och läsa lite innan lillan vaknar upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback