12 september

Denna veckan har inte varit min vecka, barnen har varit jobbiga, jag har varit lättirriterad, allt har bara varit jobbigt. Men jag antar att man kommer ha många sånna perioder här borta så det är bara att andas, lugna ner sig och ta hand om situationen. Men lite jobbigt är det och ibland vill man bara hem, ge upp och lämna allt. Varför ska jag vara här nere och ta hand om två bortskämda skitungar i 365 dagar? Ibland undrar jag faktiskt men det var mitt val och jag sitter fortfarande här och trivs jätte bra. Men detta livet har sina bra och dåliga stunder precis som livet hemma. Så jag kommer stanna, jag kommer ha det riktigt bra och jag kommer komma hem med så mycket nya erfarenheter och när barnen är på bra humör är allting underbart.

Nu är det redan helg igen, allt har löst sig med NYC resan vilket är riktigt underbart. Jag kan inte riktigt fatta att pappa och ann-sofie är hos mig om 3 veckor. Om exakt tre veckor åker jag in och möter dom i Chicago downtown. Vi kommer ha det hur bra som helst och jag tror inte jag kommer låta dom åka hem. Sen i December kommer mina underbara vänner Fia, Emelie och Lowisa och vi ska ha det hur bra som helst här i Chicago och sen drar vi till NYC och lever livet och gör allt man ska göra där borta. Jag kan inte göra annat än le och bara räkna ner dagarna. Det betyder jätte mycket att alla ni ska komma hit och hälsa på mig.

Idag ska vi åka upp till Wisconsin. Min värdmammas bror ska vara med i ironman så vi ska åka upp idag och jag ska vara med min värdpappas systerdotter som är nått år äldre än mig och se hur hennes liv är på college där uppe. Det ska bli kul att komma iväg lite efter den här veckan, tror jag behöver det.

Ha en bra helg där hemma och glöm inte bort att jag saknar er :)



Och mamma ser du några stavfel nu så har dottern din gjort akryl naglar och har inte riktigt vant sig än. Och mamma fixa datorn nu så vi kan prata igen.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi längtar sååååå efter att få komma över och hälsa på dig vännen.Bara 3 veckor kvar o frågan är ju om vi vill åka hem!!!!.

Hoppas att din helg har varit bra, vi hörs av på måndag.

Älskar dig gumms.

2009-09-13 @ 11:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback