10 september

Jag råkade försova mig 20 minuter idag och det känns som att det förstörde min dag. Vi hann allt på morgonen men ändå sen vi lämnat den stora på skolan har jag haft den lipigaste, skrikigaste och jobbigaste ungen så jag tog henne i barnvagnen och tog en powerwalk till banken där jag hämtade ut mitt nya kort. Vi har ingen mat i detta hus och någon skulle handlat i tisdags men det hände inte så mycket på den fronten så vi fick pengar till att äta ute. Det blev Mcd som vanligt och jag tänkte vara lite nyttig denna gången men man kan inte välja nåt annat än pommes till sin meny så jag tog bara hamburgaren, barnen äter happy meal som är nuggets, äppelbitar med socker på som dom doppar i karamel sås och dom dricker chokladmjölk. Tur att inte jag bor här på heltid!!

Igår var det dags för britney. Vi åkte i tid och allt gick galant, det var lätt att köra dit och väl där gick det snabbt att parkera. Vi var där lite efter 7 och kl 9 började Kristinia Debarge som var förband. Hon var riktigt bra faktiskt! Sen kom skärmen fram 25 minuter tills cirkusen börjar så det var en lång väntan men väntar man på nåt gott..
Showen heter Circus och det var det också. Det var circus artister och hela köret och sen kom hon ner ifrån taket, självaste Britney och showen var igång. Hon körde playback men var lika grym för det, hon körde många bra låtar från hennes nya album och även många från hennes äldre album. Hon var riktigt bra, showen var bra, circusen var bra, dansarna var grymma och allt var riktigt bra.  Helt klart värt att gå och vi gick glada därifrån och la till ännu en artist på ha-sett-listan :)
Väl ute tog den 40 minuter att ta sig ut ifrån parkeringen så vi var hemma lite efter 12. Vi såg också att hon hade 15 stora lastbilar med scenmaterial. Herregud så nästa fråga blir. Vad kostade denna showen?







Det funkar inte att lägga upp bilder nu. Mer finns på facebook men jag ska testa senare igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback