7 october

Hej :)
Här borta är allt bara bra men dagarna flyger bara iväg. I vanliga fall brukar jag ha nåt att se fram emot och räkna ner dagarna fram tills helgen. Men nu vill jag att tiden ska stå still för jag vill inte att det ska bli lördag.

Igår tog jag med dom till köpcentret jag brukar handla i. Vi hade med oss pluttan i barnvagnen. Men här finns det så mycket att kolla på och tiden flög bara iväg. Men dom fick med sig några påsar hem iaf men än är dom inte klara med shoppingen.. inte på långa vägar. Julaffären på nedervåningen hade öppnat så vi gick in och kollade. Det var alltifrån plastgranar, juldekorationer, julgranskulor och allt. Det spelades julmusik och jag fick en sån konstig känsla för julen känns så långt bort. Men om 3 månder är den här! En amerikansk jul.

På kvällen åkte vi till en annan affär och dom köpte en extra resväska. Med deras väskor kommer dom inte långt. Man skulle kunna ta med sig det mesta härifrån om man bara hade plats för det. Efter det åkte vi och åt en riktigt god sallad. Sedan körde jag hem dom och jag antar att dom somnade direkt medans jag var uppe nån timma till.

Vid det här laget har dom lärt sig att jag och tid inte var en bra kombination. Idag satt jag och pratade med Annie på skype och glömde helt bort tiden och dom ringde och frågar vart jag var. Det visade sig att dom hade gått hela vägen till Glen Ellyn. Förhoppningsvis var dom inte alltför arga och tyckte om deras morgonpromenad.

Idag har vi haft en lung dag och på förmiddagen åkte vi till Wal mart och handlade lite där, sen åt vi lunch här hemma och drack te och kaffe. Sen somnade båda nästan i soffan och gick istället ut på en promenad.

Snart ska jag hämta upp dom och vi ska ut och äta med familjen och mormorn & morfarn.
Imon tar mormorn hand om barnen så det blir en hel dag i köpcentret. Undra vad pappa tycker om det..




Kommentarer
Postat av: Lis

alltså jag fattar inte hur ni vågar stå där.. jag får ont bara av att titta på bilden .. :P

2009-10-08 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback