4 october

Hej :) Jag antar att ni alla vill veta hur Pappa och Ann-sofie klarar sig i det stora landet här borta. Jag ska börja ifrån början.

Fredag: Jag skulle skriva till dom på torsdagskvällen om jag kunde möta upp dom på flygplatsen eller inte, vilket jag gjorde. Deras flyg skulle vara inne kl 1 så jag kollade upp vart dom skulle komma ut och stog och väntade i över 2 timmar men mina svenskar kom aldrig så jag började bli lite orolig. Jag trodde att jag stog fel, att dom kom någon annanstans, att dom blivit stoppade men helt plötsligt kramar nån mig och där står dom. Det var så himla kul att se dom igen efter så lång tid. Men det roliga var att dom kommit ut någon annanstans, inte fått mitt meddelande och gick enbart åt det hållet för att leta efter en telefon och där stog jag!
Vi åkte in till Chicago och checkade in på hotellet och sen gick vi och åt en god middag på Cheesecake Factory och dom gillade det lika mycket som jag gör.

Lördag: Vi började med en frukost på stan och drog och sedan vidare för att se Bönan och Gran Park och sen gick vi ut mot akvariumet men bestämde oss där för att hoppa det och istället gick vi längst vattnet bort till Navy Pier. Vi gick i nästan 5 timmar och bara kollade på allting och sen var vi alla trötta efter dagen så vi satte oss och åt och då kom regnet så vi hade jätte tur. Vi träffade även Sara och Karin en sväng och vi alla satte oss på Starbucks för lite prat. Vi alla var nöjda med dagen och gick hem och tog det lugnt innan det ännu en gång blev god mat på Cheesecake Factory.

Söndag: Idag var det dags att ta sig till högre höjder och trejde gången för min del, alltså Sears Towers. Det var fint väder och vi fick fina kort så alla var nöjda. Idag blev det en kort dag inne i Chicago så vi tog halv 3 tåget hem till Glen Ellyn där dom träffade alla här hemma och vi satt och pratade ett tag innan vi åt thai mat och jag körde tillbaka dom till deras hotell.

Det känns fortfarande helt overkligt att dom är här, här hos mig och får se mitt liv. När vi är ute och sitter och äter och pratar om allting som hänt och hur allting är så känns det som att vi såg igår. Det rä så kul att dom är här och att vi har en vecka kvar tillsammans :)



Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej,



Vad kul att höra att Ann-Sofie och Urban kommit fram. Jag kan tänka mig att det var riktigt kul att ses igen! Ha en riktigt skön vecka ihop!

2009-10-05 @ 07:32:52
Postat av: annie

vad roligt! jag saknar dig och önskar att jag var där också. hoppas dom kramar dig rejält från mig, <3

Postat av: Lis

Åhh va härligt!!!!

blir glad när jag läser! :D

2009-10-05 @ 22:39:46
Postat av: Anna & Stefan , Adam & Amanda.

Det var riktigt roligt att läsa din blogg Sandra.

Nu vet vi att ni har det bra allihopa. Vi försöker följa din blogg så mycket som möjligt. Ha nu en riktigt trevlig vecka tillsammans!

Längtar tills vi ses , kram från oss alla!

2009-10-08 @ 18:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback