29 october

Jag kom precis hem ifrån skolan där vi jobbade på våra inlämningar, fick tips, råd och kom på fler ideer. Denna inlämningen handlar om att fokusera sig på en sak och jag valde handväskor, man ska hitta en trend och leta upp så många designers som möjligt med samma trend. Det är svårt att början innan men väl hittat bilden som säger - detta är vad du ska fokusera på! Efter det är det lättare och jag var lite sådär i början men väl i skolan och Sharon säger - I love them! Då kan man andas ut och arbeta med faktan. Jag gillar verkligen skolan och kursen är riktigt rolig.

På lördag är det Halloween och jag tror att vi alla målat upp en så stor bild av en stor fest, utklädnad, hur kul som helst. Men tyvärr så finns inte detta. Och just nu känner jag för att strejka för vi hittar absolut ingenting att göra vilket låter rätt tragiskt och jag måste nog säga att jag känner mig som 17 igen när man satt och väntade på att bli 18 för att kunna gå ut. Konstigt att komma hit och bli underårig igen. Men jag ska inte klaga.. Jag och mina damer kommer säkert på nåt. Barnen kommer vara så söta i sina kläder och jag lovar att ta kort. Claire har en parad imon i skolan som jag ska gå och kolla på.





Vi var i köpcentret idag och jag får syn på detta.. Borde inte Halloween och Thanksgiving vara över före detta kommer upp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback