24 october

Att inte ha bil ställer till det en hel del här borta men jag har kört runt i min värdmammas bil idag tills dom behövde den. När jag har min egna kan jag åka vart jag vill och behöver inte ha några tider att passa. Min bil gick sönder för nån månad sedan. Allt elektroniskt bara dog en dag så gick rutan inte att dra ner, speglarna gick inte att justera och sätet gick inte att flytta. Men detta var enbart i förarsätet så dom lämnade in den förra veckan och i onsdags fick vi tillbaka den. Min värdpappa körde den hem, ställer in allt så att det är hans inställningar och allt funkar jätte bra. På torsdagen tar jag bilen och ska ändra om allt till mina inställningar men då har allt slutat fungera igen. Det är nästan så att när jag kommer i närheten så går allt sönder så det var bara att lämna in den igen så nu är jag billös några dagar till men antar att jag får använda min värdmammas. Och ska jag vara ärlig så älskar jag att köra den. Det är lite mer action i den bilen om man säger så!

Nu blev det för mycket prat om bilar.. Men antar att jag är Urbans dotter! Jag hann till gymmet en sväng innan de skulle ha bilen så jag följde Melanie hem :)

Nu har jag tagit det lugnt här hemma, städat lite och bara kollat runt. Jag ska äta något om en stund och sen ska jag ta tåget till Geneva där vi ska till ett Haunted House. Scary men det kommer nog gå bra. Men jag kanske inte ska säga för mycket för vilka skrek mest på Universals Spökus? Jag har faktiskt ingen aning för inte var det Sandra, Sara och Angelica. Det måste vart några barn!

Undra om vi ska flytta tillbaka klockan här också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback