23 october

Nu har en stor sten fallit och det känns otroligt skönt. Nu ska jag bara fokusera framåt och på framtiden.
Idag har jag varit hos frisören, jag letade upp en hårskola som ligger en bit bort och fick tid idag. Studenten som jag fick var jätte duktigt och de alla var så imponerade av att jag var ifrån Sverige och dom hade så mycket att fråga. Det är så skönt att man kan komma iväg lite och enbart sitta och prata engelska. Håret blev iaf jätte bra, hon la först i min naturliga hårfärg i gruden och därefter lite guldblonda slingor. Jag är jätte nöjd, nu ska jag bara få håret att må bättre och sköta om det mer.

Det är redan fredag vilket känns rätt otroligt. Kan fortfarande inte förstår att tiden går så himla snabbt.
Nu sitter jag och kollar på serier som jag spelat in och jag tror att kvällen kommer bli lugn. Imon blir det gymmet och på kvällen ska vi till ett Haunted House :)

Jag saknar också dig bästis och du vet att jag vill veta allt och då menar jag allt i minsta lilla detalj. Men om två månader kommer ni och vi kommer ha det så himla bra! Längtar grymt mycket men flyger dagarna iväg i det här tempot så är ni här inom nolltid!


Kommentarer
Postat av: fia

men MÄNNISKA! :D kom in på msn, måste få veta hur gick det!! :)

2009-10-24 @ 15:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback