20 october

Det fina vädret kom tillbaka igår och det tog med sig värmen också så jackan kan ju hänga kvar i garderoben ett tag, solen skiner, träden är vackra och livet är rätt bra! Igår hade jag min tråkiga tvätt och städdag men det är skönt att ha den gjord för denna veckan. Efter att vi hämtat upp Claire ifrån skolan åkte vi till biblioteket, hon får inte nog av att läsa den damen vilket är riktigt bra. Hade tänkt att gå ut och gå en promenad efter maten men här blir det mörkt rätt snabbt och några gatulampor finns det inte så det blev tv mys i soffan istället.

Nu har vi precis kommit in efter en promenad och jag har precis tatt en dusch, vi ska snart gå på storytime och sen är det dags för lunch och nap för lillan. Dagarna flyger bara iväg! Min bil är iväg på service så jag kör runt i min värdmammas bil vilket är en upplevelse i sig men det går bra. Den är rätt stor om man säger så.

Ne nu är det dags att skölja ur inpackningen och få med mig lillan till biblioteket.

Hoppas att allt är bra hemma :)




Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken snygging,saknar dig, barnen, and the mad dog.Känns som en evighet sen vi var hos dig, fast det är ju bara några veckor sen.Puss på dig.

2009-10-20 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback