2 october

Idag är dagen med stort D, igår var jag som ett parn som väntade på julafton. På lektionen satt jag mest och stampade med fötterna, ville få tiden att gå så jag kunde gå hem och sova. Väl hemma kunde jag aldrig sova och imorse råkade jag stänga av alarmet så jag kom upp lite sent. Men vi hann med allt ändå och nu sitter jag och äter frukost. Jag ska åka till gymmet en sväng, fixa lite saker och om 4 timmar flyger jag på dom på flygplatsen.
Nu i helgen kommer vi bo på hotell downtown Chicago och jag tänkte visa dom runt och njuta av familjetiden. Men det känns ändå lite konstigt att vi ses idag och sist var den 5 månader sen ni vinkade av mig på Landvetter. Jag har saknat er!

Ha en bra helg hemma för det ska jag ha med Pappa och Ann-sofie :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så roligt! Hoppas ni har det kul tillsammans :D Saknar dig! <3

2009-10-03 @ 14:23:59
Postat av: Jennifer..*

Va mysigt!!! =)

Hoppas ni får en härlig vecka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback