15 october

Det är regnigt och ruskigt ute och en sån dag som man helt enkelt bara vill stanna inne. Det är precis vad jag har tänkt att göra. Lillan somnade precis så jag ska sätta mig framför tvn med en kopp te och en filt! Ikväll är det dags för skola igen och det ska bli kul.

Igår åkte jag och hämtade upp Melanie, därefter Bianka och sedan Steffanie. Dom var jätte trevliga och kul att det har kommit två au paiere så pass nära mig. Vi satte oss på Starbucks och pratade om det mesta. Skönt att engelskan verkligen är igång!!

Helgen är planerad och ser riktigt bra ut. Idag är min sista jobbdag för denna veckan.. skönt!

Jag och Sara satt och pratade om hundar innan och jag sa att jag ville ha hunden som är med i The Proposal. Hon tyckte tyvärr inte samma som mig men det slutade med att jag googlade på hundar och hittade denna sötnosen. Nån som vill köpa denna till mig?


Bild: Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback