14 october

Jag har fått en ny väckarklocka, det är inte en sån som piper lite fint eller har radio. Utan det är en brun med 4 ben, hårig och som tappar sitt ben i golvet och sen drar det över hela huset. Jag tycker mycket mer om min gamla väckarklocka så hoppas att den nya håller sig tyst i fortsättningen. Denna hunden börjar gå mig lite på nerverna och hon äter upp och förstör mer och mer saker så igår fick hon nya leksaker, antar att hon kommer vara glad nån dag.. eller en timma eller två!

Idag har vi hunnit med massa och det är skönt att jag kan ta med lillan överallt och för det mesta sköter hon sig jätte bra. Mitt hår mår inte alls bra och absolut inte så konstigt så jag åkte och klippte det men bara vad som behövdes! Sen tog jag bort akryl naglarna för mina naglar var t om längre än tippen så det är skönt att ha tillbaka sina riktiga naglar och allt är så mycket lättare. Efter det var det playdate hemma hos Melanie :)

Ikväll ska jag och Melanie hämta upp två nya Au pairer som kom för ca två veckor sedan. Den enda bor här i Glen Ellyn och den andra i grannstaden, Weathon. Jag gissar på att det blir Starbucks och prat :)


Kommentarer
Postat av: D

Så du har slopat väckarklockan med mig och moe alltså? :D haha!

2009-10-16 @ 20:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback