12 october

Vaknade upp och såg att lillan var uppe men inte den andra och var påväg att väcka henne när pappan säger att hon är ledig både idag och imon. Tack för förvarningen! Så jag har haft båda barnen idag och det har gått bra. Det blev en städ och tvättdag här hemma och sen åkte vi iväg och letade skor åt mig och hittade ett par uggs som fick följa med hem. Jag har aldrig vart ett stort fan av dom men så himla sköna och dom kommer jag absolut behöva i kylan här borta. Efter det blev det lunch och båda barnen sov så jag hann prata med pappa en stund och sen fixa lite saker. När den stora vaknade blev det spel och en massa fuskande ifrån hennes sida och sen åkte vi till bibliokteket. Hon är en sån duktig läsare så vi lånade en lite svårare bok. Efter att jag slutat invigde jag min nya fleecejacka och tog en promenad vilket var riktigtn skönt. Nu har vi precis ätit och jag sitter vid tvn och tar det lugnt. Ska kolla på mina vanliga program sen läsa min bok en stund. Ha det så bra hemma :)


What can I say. I miss you!


Kommentarer
Postat av: D

And we miss YOU! <3

2009-10-13 @ 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback