11 october

Igår hade jag en skön filmkväll här hemma. Jag var så himla trött att jag till och med somnade i soffan en stund. Ni vet när man somnar till en stund och vaknar till och inte vet hur länge man sovit. Jag såg på två filmer och när den sista var slut var det dags att sova. Imorse insåg jag att jag sovit i 12 timmar så jag antar att jag behövde det. Jag undrade även vad pappa och Ann-sofie gjorde och undrade om dom var vakna men sen slog det mig att dom var hemma. Vi hade en jätte bra vecka här borta men nu är dom redan tillbaka hemma i sverige och verkligheten. Efter frukost och sverigeprat på skype åkte jag till gymmet en sväng sen kom tjejerna och hämtade upp mig. Jag kände att jag behövde en dos av dom idag och jag hade hur rätt som helst. Först blev det lunch, sen tittade vi på halloweenkläder och sen åkte vi runt och kollade på hus. Det finns så många fina hus här!










Kommentarer
Postat av: Naïma

i have no idea what you say, but i like it tho. ahah

2009-10-13 @ 22:31:04
Postat av: Sandra

Naima : I was saying that I needed a good day with you guys and I was soo right, we are kinda crazy :)

2009-10-14 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback