9 november

Igår följde jag med Melanie till Outlet mallet men nån shopping blev det inte för min del. Sen kom Karin och det blev lunch på Olive Garden ännu en dag. Men jag har fastnat för deras mat nu så vi måste åka dit när tjejerna kommer. Igår insåg jag även att det enbart är 8 veckor kvar av 2009.. riktigt sjukt!

Nu är stora i skolan och lillan sitter här och kollar på tv och jag funderar på vad vi ska göra. Jag måste åka och kolla vad felet är med min dator. Skärmen mår inte alls som den ska. Men eftersom det är ca 15 grader ute kan vi nog ta en tur till en park.

Hittade detta klippet ännu en gång. Vi alla har nog gjort misstag på jobbet men detta..Oj! Fast jag måste ändå säga att lagret kan ju inte vart så stablit. Hade jag kört in så på Arlas lager så hade det där aldrig hänt. Man ser ju hur dåliga ställningarna är!





Kommentarer
Postat av: lis *

är det de du gör i usa egentligen? :D

2009-11-14 @ 18:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback