7 november

Idag gick bilen mot Oakbrook runt 12 tiden och shoppingen var i full gång. Men jag hade sen innan berättat för karin vad jag behövde och bett henne hålla koll på mig. Så när jag rörde nåt kom en röst - behöver du verkligen det där? Ne riktigt så farligt var det faktiskt inte men hon skötte sitt uppdrag och jag shoppade inte allt för mycket. Fick med baslinne och tights ifrån hm, jeansleggins ifrån forever och självklart nåt med rosetter på. Emellan detta blev det en god lunch på Olive Garden.

Ann-Sofie frågade mig en sak när hon var här - finns det inga snygga/söta infödningar här? Hon kunde inte riktigt använda sig av amerikanare eftersom vi satt på tåget. Idag kommer ditt svar! Dom finns inne på Abercrombie & Fitch i Oakbrook och tack för att man kan stå och prata svenska om hur grymt snygga dom var.. Hahah jag älskar att ha ett språk att prata när det behövs. Det vore pinsamt om dom fattade men chansen är inte så stor.

Efter all shopping åkte vi hem till mig och såg filmen Push och alla var rätt sega. Nu har tjejerna åkt hem och jag tänkte ta och sova snart. Imon har jag inga planer..Hade gärna åkt till gymmet och tränat men det är nog inte en bra ide. Jag gillar inte alls att ha fel på knäna!

Hur har helgen vart i Sverige? :)

Jag måste passa på att göra er lite avundsjuka med att säga att vi hade strålande sol idag och hela 18 grader :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Va skönt att du hittat några snyggingar att vila ögonen på.... :) Det är ju sant att jag undrade lite vart alla dom snygga grabbarna som finns i alla filmer och serier befann sig?!? Va rädd om dig!

2009-11-09 @ 10:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback