3 november

Nu har jag precis lagt lillan och jag sitter här med en kopp te och försöker att hitta information till min inlämning men jag har absolut ingen ork. Och ärligt så vet jag inte riktigt vad jag letar efter. Pappren är utspridda över hela bordet, boken uppslagen, internet sidorna jobbar för fullt men jag vet faktiskt inte vad jag letar efter.

Jag ringde till affären som säljer min jacka idag och sa att jag slarvat bort min kupong som ger en 20 % rabatt och det gjorde inget för dom hade dom i affären. Så jag tar med mig piper och åker direkt dit för att äntligen köpa jackan. Men väl där och jag ska betala ligger inte kortet i plånboken för det ligger ju hemma på sängen för att jag skulle kolla mitt kortnummer. Dumma jag ber omursäkt och dom lägger undan jackan och jag kan inte annat än gå därifrån och skratta åt mig själv och blir sur för att jag fått min mammas gener..

Jag har gjort nåt riktigt dumt med mitt knä och vet verkligen inte vad det är. Jag måste ha tränat fel och istället lagt belastningen på knät.. Det gör riktigt ont och jobbigt att jag bor på nedervåningen för trappan är inte alls skön att gå i så jag åkte och köpte lite kräm som jag nu smörjt in och knät får snällt vila ett tag. Men jag blir lite orolig för att jag gjort nåt riktigt dumt eftersom jag aldrig har haft problem med knäna innan och jag blir inte direkt sugen på att leta upp en doktor i detta landet..

Lite små kul att båda rihannas och Chris browns nya låtar nu läckt ut och radion spelar dom för fullt och man får ringa in och säga vilken som är bäst. Självklart så handlar dom om varandra och allt som hänt/hände!


Update: Jackan är äntligen min och jag är helnöjd :)
Hittade precis denna videon på aftonbladet och Arla jobbar vi ska nog vara glada att vi bara förstört ett mjökpaket eller två..oj oj oj!
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6060953.ab


Kommentarer
Postat av: brör

ta det lite lugnt med benträningen hörru ;) / nilspils

2009-11-03 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback