29 november

Då var helgen redan över, den sista helgen i november. Jag åkte ut till Sara i lördags där hon och Karin redan var. Vi åkte och handlade mat för kvällen och sen lagade vi pannkakor till lunch. På kvällen blev det kyckling, potatisgratäng, sparris och rödvinssås vilket var grymt gott. Tyvärr kan jag inte ta åt mig äran av detta eftersom jag bara hackade potatisen men det är ju alltid något. Efter att vi smält maten lite så åt vi kex och ost. Det var en grymt bra helg med tjejerna och vi insåg också att det är en av de sista helgerna vi har med Karin. Det kommer bli tomt utan henne! Vi sov hos Sara så jag och Karin åkte hem runt 1 tiden och sen dess har jag vart på gymmet en sväng och nu har vi precis ätit.

Hur har helgen vart hemma? :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback