27 november

Jag överlevde gårdagen och konstigt nog så var jag hungrig när vi kom hem. Morföräldrarna var nere i Florida detta året så det blev en liten thankgsgiving men maten var god och det var kul att vara med om det!
Idag eller inatt började rean här borta - Black friday! Butikerna öppnade dörrarna allt ifrån 3am till 7am och vissa hade riktigt bra priser. Folk har köat i timmar för att vara först när dörrarna öppnas. Detta orkade inte jag med utan vaknade istället 5am inatt för att kolla om datorn jag ville ha dykt upp på sidan. Men nån tur hade jag inte men jag åkte till butiken när jag hade vaknat och den var slut men modellen som var bättre fanns kvar. Men dom påstog att jag inte kunde ändra tangentbords inställningen på Home premium så jag måste kolla upp detta innan jag köper nån! Efter det åkte jag och Melanie till Old Navy där jag köpte en lång kofta. Vi åt sent hemma idag och efter det åkte jag till gymmet. Åka till gymmet kl 9 en fredag kväll.. Är detta Sandras blogg? Jag mår bra och jag har hamnat i en bra period där jag vill träna hela tiden men jag ska vara rädd om mig och träna rätt och i rätt mängd!

Imon ska jag ut till sara där vi ska laga mat och ha tjejkväll vilket kommer bli kul :)

Uppdaterar mer på söndag!
Ha en bra helg hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback