25 november

Varför ska sängen alltid vara så skön på morgonen? Och varför tänker man alltid att man ska gå och lägga sig i tid på kvällen. Vilket aldrig blir av. Lillan har blivit kär i filmen den lilla sjöjungfrun och har kollat på den 3 gånger varje dag och detta är inte ett skämt. Får hon inte se på filmen så blir det ett himla liv och när hon ska sova tjatar hon om filmen så man måste lova att den finns kvar när hon vaknar. Jag fick iaf med henne till lekparken en stund så hon kunde leka av sig och inte kolla på film hela tiden. Ikväll har vi vart ute och ätit och efter det åkte jag till gymmet och hade lovat mig själv att bara köra mage men dum som jag är sätter jag mig och cyklar. Benen är som spagetti men jag mår ändå bra. Måste säga att det är en grym ide att ha en tv vid varje gå/cykeleller crosstrainer för man tänker inte på tiden. Nu kan jag gå till gymmet och kolla på mina serier istället och få nåt gjort under tiden :)

Imon är det dags för Thanksgiving och jag förväntar mig ingenting mer än att det kommer stå mat på bordet. Mängder av mat. Hur jag ska orka allt vet jag inte riktigt? Men innan alla fett bomber ska jag till gymmet en sväng och sen njuta i bubbelpoolen.

Hoppas att allt är bra hemma :)


Kommentarer
Postat av: moster Siw

Sängen är alltid skön på morgonen, särskilt kl.06.20 då min klocka börjar skråla.



Nu är det 1:a advent på söndag, så jag ska ta och fixa med alla ljusstakar o sånt, har köpt lite nytt.

Här regnar det varje dag och är mörkt, än så länge har vi sluppit snön. Jag gillar inte snön, det är så besvärligt att ta sej fram, och för att inte tala om alla kläder man måste ha på sej. Usch!



Ha det gött, kramar från din moster

2009-11-27 @ 09:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback